Selv de mest engagerede og selvkørende medarbejdere har brug for retning og en velfungerende organisation omkring sig for at udnytte deres potentiale fuldt ud. På kurset får du viden om, hvordan en virksomhed kan designes organisatorisk, så den fungerer så effektivt som muligt og understøtter virksomhedens værdiskabelse og den enkelte medarbejders funktion. Du bliver klædt på til at håndtere organisatoriske problemstillinger med udgangspunkt i økonomisk teori som fx hvem, der skal beslutte hvad, hvordan du måler, om en afdeling præsterer godt eller skidt, og hvornår du ikke skal belønne en persons præstation.
Incitamentkonflikter og kontrakter
Rekruttering og fastholdelse af medarbejdere
Incitamenter og belønning
Præstationsmåling af individer og organisatoriske enheder
Vertikal integration og outsourcing
Dalgas Have 15, 2V.020
2000 Frederiksberg
Tlf.: 3815 2750
Åben for henvendelse
mandag - fredag fra kl. 10.00 - 12.00 og fra 12.30 - 14.00.
E-mail: hd1@cbs.dk