Service Management i et kunderejseperspektiv

Den velsmurte kunderejse

På kurset få du indsigt i de faktorer, der giver service management betydning for den optimale kunderejse. Du lærer desuden om de økonomiske og ledelsesmæssige implikationer og de forskellige koncepter inden for service management.

Den velsmurte kunderejse

Kurset vil især have fokus på...

Service management som ledelsesdisciplin i et kunderejse perspektiv

Betydningen af de interne ledelsesprocesser og deres implikation for service management i praksis – kunderejsen i et medarbejdersperspektiv

Koblinger mellem kundernes oplevelser af virksomhedens/organisationens touchpoints

Hvorledes service management kan skabe værdi for virksomheden/organisationen i en strategisk kontekst

Hvordan der kan deduceres nye modeller og metoder for bedre forståelse af service management fænomener fremadrettet

Kontakt HD2 Salg og Marketing

Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg

Tlf.: 3815 3061
E-mail: erp.marktg@cbs.dk

Emilie Riis Petersen Study Programme Administrator