Service Management i et kunderejseperspektiv

Service er både en taktisk og strategisk disciplin

Arbejdet med service management er dynamisk og opgaverne omkring serviceleverancen udvikler sig hastigt og forandres fra at fokusere på en indefra-og-ud tilgang til en udefra-og-ind tilgang. Det tager vi udgangspunkt i på kurset, hvor du ikke kun får viden om ledelse af serviceleverancen, men også om de forskellige service management begreber og forståelse for den strategiske sammenhæng.

Bl.a. vil du kunne skelne mellem operationelle, taktiske og strategiske beslutninger og afgøre, hvilken servicetilgang du og din organisation bør agere ud fra. Og du bliver ikke mindst i stand til at analysere konkurrenters tilgang og udnytte denne indsigt til at styrke din virksomheds servicemæssige tilgang og værdi. Kurset kvalificerer dig først og fremmest til salg og marketing job, men også til funktioner inden for logistik, økonomi og HR.

Service er både en taktisk og strategisk disciplin
Undervisning

Undervisning

  • Studieform: Fremmøde
  • Periode: Efterår
  • Undervisningsdage: Hverdagsaftener
  • Kursustype: Valgfag
  • Find prisen på kurset her

Kurset vil især have fokus på...

Ledelsesprocessers betydning for service management i praksis

Kobling mellem kundernes oplevelser af organisationens touch points

Hvordan service management kan skabe værdi i en strategisk kontekst

Nye modeller og metoder til bedre forståelse af service management

Kontakt HD2 Salg og Marketing

Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg

Tlf.: 3815 3061
E-mail: hdsm@cbs.dk

Emilie Riis Petersen Study Programme Administrator