Markedsføring

Skab værdi i hele kunderejsen

Målet med kurset er at kvalificere dig til at tage ansvaret for en virksomheds strategiske markedsplanlægning og markedsføring. Omdrejningspunktet er værdiskabelse, og du får forståelse for, hvad det vil sige at sætte kunden i fokus, tage udgangspunkt i kundebehov og vælge markedsføringsaktiviteter, der optimerer vækst og markedsudvikling.

Vi kommer også ind på metoder til at skabe balance mellem den digitale og den analoge kunderejse, og hvordan du omsætter data til markedsføringsstrategier. Generelt vil du få kompetencerne til at kunne vurdere, hvad der virker og ikke virker. Og du bliver kvalificeret til de fleste job inden for marketing – fx marketingchef, brand manager, key account manager og SOME ansvarlig.

Skab værdi i hele kunderejsen
Undervisning

Undervisning

  • Studieform: Fremmøde
  • Periode: Efterår
  • Undervisningsdage: Hverdagsaftener eller weekend
  • Kursustype: Obligatorisk
  • Find prisen på kurset her

Kurset vil især have fokus på...

Købsadfærd på forskellige markeder - B2B, B2C, B2G etc.

Kunderejsen med touch points og adfærdsstyrende parametre

Analyse af værdikæden og interessenter

Produktudvikling med udgangspunkt i kundernes behov

Pris/værdi forholdet som strategisk og taktisk handlingsparameter

Kontakt HD2 Salg og Marketing