Kunderelationer

Den kundeorienterede virksomhed

Den digitale udvikling har gjort mange virksomheder mere konkurrencedygtige, mens andre oplever voksende problemer med at differentiere sig. I begge situationer kan CRM-tænkning og -strategier være med til at skabe og forstærke succes. Men selv om tiltrækning og fastholdelse er nøglen til en virksomheds succes, så er udvikling af kunderelationer ofte kompleks, bl.a. fordi det kræver et samarbejde på tværs af organisationen.

Derfor er det vigtig at have en klar strategi, en stærk ledelse af processen og stærke systemer til eksekveringen. Og fremfor alt er det afgørende at have et kendskab til kunderne, som konstant skal vedligeholdes og opdateres, så man kan træffe de rigtige beslutninger – fx om det bedre kan betale af sige farvel til en kunde end at beholde relationen.

Den kundeorienterede virksomhed
Undervisning

Undervisning

  • Studieform: Fremmøde
  • Periode: Forår
  • Undervisningsdage: Hverdagsaftener eller weekend
  • Kursustype: Obligatorisk
  • Find prisen på kurset her

Kurset vil især have fokus på...

Opbygning og vedligeholdelse af kunderelationer

Den kundeorienterede virksomhed

Hvad betyder teknologi og digitalisering for succesfulde kunderelationer

Implementering af CRM-strategier

Sammenhæng mellem CRM og forretningsprocesser

Kontakt HD2 Salg og Marketing

Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg

Tlf.: 3815 3061
E-mail: hdsm@cbs.dk

Emilie Riis Petersen Study Programme Administrator